jo.orzesze.bip.gmina.pl
Biuletyn Informacji Publicznej
 Miasta Orzesze  www.orzesze.pl
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej strona główna 
ZGKiM Podinspektor

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU

Na stanowisko: Podinspektor
w: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu

Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana
Pani
Magdalena Furmaniak, zam. Orzesze
 
Uzasadnienie:
Kandydatka spełniła wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze. W przeprowadzonym teście pisemnym oraz w rozmowie kwalifikacyjnej uzyskała najwyższą ilość punktów.

Orzesze, dn. 17.06.2025r.


Informacja po pierwszym etapie naboru na stanowisko urzędnicze podinspektor w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu

Termin składania ofert upłynął w dniu 06.06.2025r.

W dniu 10 czerwca 2025r. Komisja rekrutacyjna stwierdziła, że wpłynęły 3 oferty. Wszystkie 3 oferty spełniły wymogi formalne.

Komisja rekrutacyjna postanowiła, że nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o test pisemny oraz rozmowę kwalifikacyjną w dniu 17.06.2025r. o godz. 10:00 w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu przy ul. Wieniawskiego 4.

Orzesze dn. 10.06.2025r.


Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu ul. Wieniawskiego 4 ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze - Podinspektor

Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:

1. Windykacja należności zakładu (ścieki, czynsze, cmentarz, targowisko i pozostałe) polegająca m.in. na:
• przygotowaniu i wysyłaniu wezwań do zapłaty w tym: naliczanie odsetek ustawowych za zwłokę oraz naliczanie rekompensat za koszty odzyskiwania należności (dot. osób prawnych),
• monitorowaniu spłaty należności,
• przygotowywaniu dokumentów do złożenia pozwu sądowego – skierowanie na drogę
postępowania sądowego,
• przygotowywaniu wniosków do komornika – skierowanie na drogę postępowania egzekucyjnego,
• prowadzenie spraw sądowo-komorniczych – korespondencja wyjaśniająca,
• współpraca z radcą prawnym w zakresie przygotowywania ww. dokumentów,
• obsługa platformy KRZ (Krajowy Rejestr Zadłużonych),
• prowadzenie spraw dot. eksmisji z lokali komunalnych.

2. Prowadzenie zakładowej składnicy akt zgodnie z obowiązującymi przepisami polegające między innymi na:
• przyjmowanie dokumentacji od poszczególnych komórek organizacyjnych oraz sporządzanie spisów zdawczo – odbiorczych akt,
• prowadzenie ewidencji przyjętej dokumentacji oraz jej odpowiednie przechowywanie i zabezpieczenie,
• porządkowanie, przegląd i brakowanie dokumentacji po upływie okresu przechowywania lub po utracie znaczenia dla jednostki, za zgodą archiwum państwowego,
• nadzór nad prawidłowym przebiegiem zniszczenia dokumentacji wydzielonej do brakowania,
• udostępnianie dokumentacji znajdującej się w składnicy na wniosek pracownika,
• opracowywanie oraz aktualizacja dokumentów związanych z działalnością składnicy akt,
• współpraca z właściwym terytorialnie archiwum państwowym, w szczególności w zakresie uzyskania zgody na brakowanie dokumentacji oraz wprowadzenia zmian dot. instrukcji i JRWA,
• instruowanie pracowników w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.

3. Obsługa sekretariatu, w tym: obsługa platformy elektronicznej SEKAP (korespondencja przychodząca i wychodząca) oraz elektronicznej skrzynki pocztowej ePUAP, e-Doręczeń.

4. Zastępstwo w przypadku nieobecności pracownika w zakresie:
• obsługi systemu ADA - obsługa najemców w zakresie rozliczeń,
• wypełniania wniosków, w sprawie najmu lokali oraz przyznawania dodatku  mieszkaniowego dla lokatorów,
• wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej,
• prowadzenie spraw związanych z obsługą Wspólnoty Mieszkaniowej.

Wymagania niezbędne, konieczne do pracy na stanowisku:

1. wykształcenie min. wyższe,
2. posiadanie obywatelstwa polskiego,
3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. nieposzlakowana opinia,
6. brak przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku: podinspektor,
7. prawo jazdy kat. B,
8. biegła znajomość obsługi komputera,
9. znajomość przepisów:
- ustawa o rachunkowości,
- ustawa o finansach publicznych,
- ustawa o samorządzie gminnym,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- kodeks cywilny.

Wymagania dodatkowe:

1. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
2. umiejętność organizacji i planowania pracy,
3. mile widziane doświadczenie w pracy w samorządzie,
4. mile widziane doświadczenie w pracy w księgowości,
5. umiejętność pracy w zespole,
6. umiejętność pracy pod presją czasu,
7. odpowiedzialność, pracowitość, systematyczność, kreatywność, zdolność logicznego myślenia, umiejętności analityczne, umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny, wysoka kultura osobista,
8. znajomość obsługi programów finansowo-księgowych,
9. znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych,
10. mile widziane kierunki: finanse, rachunkowość itp.,
11. mile widziany 5 letni staż pracy, w tym doświadczenie w pracy w JST.

Wymagane dokumenty:

1. życiorys – CV,
2. list motywacyjny,
3. kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie,
4. oryginał kwestionariusza osobowego wraz z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych i  przysługujących z tego tytułu praw,
5. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i inne oświadczenia,
6. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i uprawnieniach,
7. kserokopie świadectw lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
8. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mówi art. 13a ust. 2 Ustawy
o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Kopia złożonego dokumentu powinna być własnoręcznie podpisana pod potwierdzeniem „za zgodność z oryginałem”.

Warunki pracy na danym stanowisku:

1. pełny wymiar czasu pracy,
2. praca na podstawie umowy o pracę – termin rozpoczęcia pracy nie później niż 1 sierpnia 2025 r.,
3. praca w budynku ZGKiM w Orzeszu przy ul. Wieniawskiego 4, na parterze budynku, oraz w terenie Miasta Orzesze,
4. stanowisko związane z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
5. obsługa urządzeń biurowych,
6. stały dopływ informacji i gotowość do udzielenia odpowiedzi w związku z obsługą klienta zewnętrznego (kontakt bezpośredni i telefoniczny),
7. konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2024r. poz. 1135).

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Orzeszu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w  m-cu poprzedzającym datę publikacji przekroczył 6%.
W przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa powyżej, w m-cu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku podpisu elektronicznego przedstawić ważny certyfikat.

Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem:  
„Nabór na stanowisko urzędnicze - Podinspektor”
prosimy przesyłać na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu, 43-180 Orzesze, ul. Wieniawskiego 4 lub dostarczyć do biura ZGKiM, mieszczącego się w budynku przy ul. Wieniawskiego 4, lub przesłać elektronicznie z użyciem elektronicznej skrzynki podawczej e–PUAP (/zgkimorzesze/SkrytkaESP) do dnia 06.06.2025 r.
Datą wiążącą do przyjęcia oferty jest data wpływu do ZGKiM w Orzeszu.
Oferty, które wpłyną do ZGKiM w Orzeszu po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32 22 13 412
Pod wskazanym adresem otrzymają Państwo pakiet informacyjny zawierający opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych na stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze.
Stosowny dokument jest aktywny na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.

Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do dalszego etapu konkursu zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego.

Kwestionariusz personalny kandydata

Oświadczenie kandydata o niekaralności

Opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych

 

Opublikowane przez: Admin BIP | Autor: Mariusz Piwowarczyk | Data wprowadzenia: 2025-05-28 14:16:54 | Data modyfikacji: 2025-06-18 15:29:06.

Zobacz:
 Deklaracja dostępności .  Statut .  Kierownictwo .  Pracownicy .  Zamówienia publiczne - przetargi .  Ogłoszenia-Komunikaty .  Taryfa - ścieki .  Załatwianie Spraw  .  Rejestry i archiwa .  Regulaminy .  Struktura Organizacyjna  .  Informacje o majątku .  Sprawozdania .  Kontrole .  Informacje nieudostępnione .  Oświadczenia majątkowe .  Ogłoszenia o naborze .  Redaktorzy BIP . 
Data wprowadzenia: 2025-05-28 14:16:54
Data modyfikacji: 2025-06-18 15:29:06
Autor: Mariusz Piwowarczyk
Opublikowane przez: Admin BIP
  Biuletyn Informacji Publicznej - jo.orzesze.bip.gmina.pl