INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
Na stanowisko: Podinspektor w: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu
Informuję, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana Pani Magdalena Furmaniak, zam. Orzesze Uzasadnienie: Kandydatka spełniła wymogi formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze. W przeprowadzonym teście pisemnym oraz w rozmowie kwalifikacyjnej uzyskała najwyższą ilość punktów.
Orzesze, dn. 17.06.2025r.
Informacja po pierwszym etapie naboru na stanowisko urzędnicze podinspektor w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu
Termin składania ofert upłynął w dniu 06.06.2025r.
W dniu 10 czerwca 2025r. Komisja rekrutacyjna stwierdziła, że wpłynęły 3 oferty. Wszystkie 3 oferty spełniły wymogi formalne.
Komisja rekrutacyjna postanowiła, że nabór zostanie przeprowadzony w oparciu o test pisemny oraz rozmowę kwalifikacyjną w dniu 17.06.2025r. o godz. 10:00 w siedzibie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu przy ul. Wieniawskiego 4.
Orzesze dn. 10.06.2025r.
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu ul. Wieniawskiego 4 ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze - Podinspektor
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
1. Windykacja należności zakładu (ścieki, czynsze, cmentarz, targowisko i pozostałe) polegająca m.in. na: • przygotowaniu i wysyłaniu wezwań do zapłaty w tym: naliczanie odsetek ustawowych za zwłokę oraz naliczanie rekompensat za koszty odzyskiwania należności (dot. osób prawnych), • monitorowaniu spłaty należności, • przygotowywaniu dokumentów do złożenia pozwu sądowego – skierowanie na drogę postępowania sądowego, • przygotowywaniu wniosków do komornika – skierowanie na drogę postępowania egzekucyjnego, • prowadzenie spraw sądowo-komorniczych – korespondencja wyjaśniająca, • współpraca z radcą prawnym w zakresie przygotowywania ww. dokumentów, • obsługa platformy KRZ (Krajowy Rejestr Zadłużonych), • prowadzenie spraw dot. eksmisji z lokali komunalnych.
2. Prowadzenie zakładowej składnicy akt zgodnie z obowiązującymi przepisami polegające między innymi na: • przyjmowanie dokumentacji od poszczególnych komórek organizacyjnych oraz sporządzanie spisów zdawczo – odbiorczych akt, • prowadzenie ewidencji przyjętej dokumentacji oraz jej odpowiednie przechowywanie i zabezpieczenie, • porządkowanie, przegląd i brakowanie dokumentacji po upływie okresu przechowywania lub po utracie znaczenia dla jednostki, za zgodą archiwum państwowego, • nadzór nad prawidłowym przebiegiem zniszczenia dokumentacji wydzielonej do brakowania, • udostępnianie dokumentacji znajdującej się w składnicy na wniosek pracownika, • opracowywanie oraz aktualizacja dokumentów związanych z działalnością składnicy akt, • współpraca z właściwym terytorialnie archiwum państwowym, w szczególności w zakresie uzyskania zgody na brakowanie dokumentacji oraz wprowadzenia zmian dot. instrukcji i JRWA, • instruowanie pracowników w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją.
3. Obsługa sekretariatu, w tym: obsługa platformy elektronicznej SEKAP (korespondencja przychodząca i wychodząca) oraz elektronicznej skrzynki pocztowej ePUAP, e-Doręczeń.
4. Zastępstwo w przypadku nieobecności pracownika w zakresie: • obsługi systemu ADA - obsługa najemców w zakresie rozliczeń, • wypełniania wniosków, w sprawie najmu lokali oraz przyznawania dodatku mieszkaniowego dla lokatorów, • wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem Biuletynu Informacji Publicznej, • prowadzenie spraw związanych z obsługą Wspólnoty Mieszkaniowej.
Wymagania niezbędne, konieczne do pracy na stanowisku:
1. wykształcenie min. wyższe, 2. posiadanie obywatelstwa polskiego, 3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia, 6. brak przeciwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku: podinspektor, 7. prawo jazdy kat. B, 8. biegła znajomość obsługi komputera, 9. znajomość przepisów: - ustawa o rachunkowości, - ustawa o finansach publicznych, - ustawa o samorządzie gminnym, - ustawa o pracownikach samorządowych, - ustawa o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, - kodeks postępowania administracyjnego, - kodeks cywilny.
Wymagania dodatkowe:
1. umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa, 2. umiejętność organizacji i planowania pracy, 3. mile widziane doświadczenie w pracy w samorządzie, 4. mile widziane doświadczenie w pracy w księgowości, 5. umiejętność pracy w zespole, 6. umiejętność pracy pod presją czasu, 7. odpowiedzialność, pracowitość, systematyczność, kreatywność, zdolność logicznego myślenia, umiejętności analityczne, umiejętność podejmowania decyzji w sposób bezstronny i obiektywny, wysoka kultura osobista, 8. znajomość obsługi programów finansowo-księgowych, 9. znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych, 10. mile widziane kierunki: finanse, rachunkowość itp., 11. mile widziany 5 letni staż pracy, w tym doświadczenie w pracy w JST.
Wymagane dokumenty:
1. życiorys – CV, 2. list motywacyjny, 3. kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie, 4. oryginał kwestionariusza osobowego wraz z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych i przysługujących z tego tytułu praw, 5. oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe i inne oświadczenia, 6. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i uprawnieniach, 7. kserokopie świadectw lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, 8. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mówi art. 13a ust. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Kopia złożonego dokumentu powinna być własnoręcznie podpisana pod potwierdzeniem „za zgodność z oryginałem”.
Warunki pracy na danym stanowisku:
1. pełny wymiar czasu pracy, 2. praca na podstawie umowy o pracę – termin rozpoczęcia pracy nie później niż 1 sierpnia 2025 r., 3. praca w budynku ZGKiM w Orzeszu przy ul. Wieniawskiego 4, na parterze budynku, oraz w terenie Miasta Orzesze, 4. stanowisko związane z pracą przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, 5. obsługa urządzeń biurowych, 6. stały dopływ informacji i gotowość do udzielenia odpowiedzi w związku z obsługą klienta zewnętrznego (kontakt bezpośredni i telefoniczny), 7. konieczność odbycia służby przygotowawczej zgodnie z art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2024r. poz. 1135).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w ZGKiM w Orzeszu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w m-cu poprzedzającym datę publikacji przekroczył 6%. W przypadku gdy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa powyżej, w m-cu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe. Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wymagane dokumenty aplikacyjne winny być własnoręcznie podpisane, a w przypadku podpisu elektronicznego przedstawić ważny certyfikat.
Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Nabór na stanowisko urzędnicze - Podinspektor” prosimy przesyłać na adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu, 43-180 Orzesze, ul. Wieniawskiego 4 lub dostarczyć do biura ZGKiM, mieszczącego się w budynku przy ul. Wieniawskiego 4, lub przesłać elektronicznie z użyciem elektronicznej skrzynki podawczej e–PUAP (/zgkimorzesze/SkrytkaESP) do dnia 06.06.2025 r. Datą wiążącą do przyjęcia oferty jest data wpływu do ZGKiM w Orzeszu. Oferty, które wpłyną do ZGKiM w Orzeszu po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 32 22 13 412 Pod wskazanym adresem otrzymają Państwo pakiet informacyjny zawierający opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych na stanowisko urzędnicze lub kierownicze stanowisko urzędnicze. Stosowny dokument jest aktywny na stronach Biuletynu Informacji Publicznej.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do dalszego etapu konkursu zostaną poinformowani o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej lub/i testu kwalifikacyjnego. Kwestionariusz personalny kandydata Oświadczenie kandydata o niekaralności Opis stanowiska pracy i wymagań kwalifikacyjnych |